Poniżej zamieszczamy wszelkie szczegółowe informacje dotyczące kwestii reklamacji zakupionych produktów w witrynie firmy Eminence.
W celu sprawnego realizowania reklamacji udostępniamy Państwu specjalny formularz kontaktowy dostępny w Panelu klient. Poniżej zamieszczamy linki do poszczególnych formularzy:
Oferowana przez firmę PPHU Eminence biżuteria wykonywana jest z najwyższą starannością i precyzją, przy wykorzystaniu materiałów wysokiej jakości. Użyty metal oraz dodatki stopowe są w pełni zgodne z normami polskiego prawa probierczego. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były najwyższej jakości. Oczywiście, jeśli zakupiona biżuteria nie spełnia Państwa oczekiwań, to prosimy o zastosowanie się do poniższych zapisów.
Towary zakupione w sklepie Eminence podlegają ochronie zgodnie z odpowiedzialnością sprzedawcy z tytułu rękojmi zgodnie z podstawą prawną - ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Firma Eminence jest odpowiedzialna względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Jeżeli Klientem jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania sprzedanego Produktu, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta. Firma Eminence odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat.
Klient z tytułu przysługującego mu Prawa reklamacji może w chwili ujawnienia się wady zażądać:
Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że firma Eminence niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie.
Firma Eminence obowiązana jest wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
W przypadku żądania zwrotu pieniędzy za rzecz wadliwą firma Eminence zobowiązuje się do niezwłocznego ich zwrotu na rzecz konsumenta.
W przypadku żądania obniżenia ceny Klient proszony jest o wyznaczenie Sprzedawcy terminu na jej zwrot.
Klient w razie odstąpienia od umowy albo żądania wymiany Produktu na wolny od wad, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy Produkt do miejsca oznaczonego w Umowie Sprzedaży tj. do siedziby firmy Eminence tj. pod poniższy adres:
PPHU Eminence
ul. Wrocławska 18
56-400 Oleśnica
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w formie np.:
W tym celu prosimy o wypełnienie odpowiedniego formularza.
Zaleca się, aby w opisie reklamacji zawarte były poniższe informacje – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez firmę Eminence:
Firma Eminence ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się firmy Eminence w powyższym terminie oznacza, że firma uznała reklamację za uzasadnioną.
W przypadku innych kosztów poniesionych przez Klienta w związku z reklamacją Klient może się ich domagać na zasadach ogólnych. Do odpowiedzialności odszkodowawczej stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego o skutkach niewykonania zobowiązań.
Poniżej zamieszczamy informacje na temat możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur.
Dodatkowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach, oraz na stronach internetowych:
Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: